Чому ми заправляємо r-134a замість HFO-1234yf ?


Новий фреон для сучасних автомобільних кондиціонерів під брендом HFO-1234yf, за задумом провідних європейських законодавців автомобілебудування, повинен в найближчий майбутньому змінити нібито не ефективний холодоагент R-134a.
Відповідно до технічних вимог з 2011 року кондиціонери нових автомобілів виходять з конвеєрних стрічок європейських виробників авто, повинні бути виробником заправлені виключно новим типом фреону - HFO-1234yf.

При цьому застарілий фреон - R-134a - як виняток дозволено використовувати в системах кондиціонування, розроблених до 2011 року і за умови що нові машини, заправлені холодоагентом R-134a, будуть HFO 1234yf na R 134a ua проводиться тільки до 2017
року. Після 2017 автозаводам доведеться обов'язково або змінити повністю систему кондиціонування в випускаються авто, або зовсім відмовитися від їх виробництва в Євросоюзі.

Чи дійсно оновлений холодоагент HFO-1234yf витіснить R-134a з ринку?

Заправка автокондиціонера Куренівка

Давайте розберемося.

У реаліях сьогоднішнього авторинку головне питання - вартість заправки нового фреону для автокондціонерів. У Києві заправка фреоном HFO-1234yf сьогодні коштує від 400 доларів США. А заправка фреоном R-134a варто виразно дешевше - близько 80 доларів. Плюс є інші технічні складності і моменти.
Після переходу на фреон R-1234yf компанія Mercedes-Benz провела відразу кілька нових технічних тестів на займистість холодоагенту. Експерти зробили висновок: новий фреон не відповідає європейським нормам безпеки автомобілів. Daimler відразу припинив використання на своїх авто нового фреону і перевела всі випускаються автомобілі на холодоагентом R-134a використовуваний раніше.

Діагностика, заправка кондиціонера Поділ, Оболонь

Тест Daimler на практиці полягав в наступному. Взяли компактний бюджетний автомобіль з турбонаддувом, навантаженням двигуна «розігріли турбіну» і симулювали технічну поломку вентилятора системи охолодження двигуна, що призвело до перегріву двигуна і підкапотного простору. Потім симулювали лобове зіткнення автомобіля. В результаті тесту стався розрив магістралі високого тиску системи кондиціонування, що призвело до потрапляння газу і масла з системи на перегріту турбіну, що спричинило за собою загоряння в підкапотному просторі і миттєве побіління лобового скла як результат попадання на його поверхню фтористого водню міститься у фреоні.

Заміна фреону у Києві

У більшості автомобілів випускний колектор (одна з найгарячіших частин двигуна) знаходиться відразу за радіаторами. У разі потрапляння каменю в радіатор під час руху фреон з маслом потрапить на впускний колектор що при використанні фреону HFO-1234yf може стати причиною пожежі.
В аналогічній ситуації фреон R-134a що не горючий навпаки буде витісняти кисень і перешкоджати горіння.

Експерти Daimler порахували сценарій як ймовірну ситуацію при дтп. Керівництво компанії Даймлер своїм рішенням постановив перевести всі автомобілі, що випускаються на холодоагент R-134a.

Як правильно підмітили фахівці Сто «Франт» на Подолі в Києві новий холодоагент HFO-1234yf за допомогою експертів компанії Даймлер по суті зробила «ведмежу послугу» постачальникам нового фреону. Випробувачі компанії довела що переведення системи кондиціонування авто на старий тип холодоагенту не призводить до зміни ефективності та продуктивності системи кондиціонування автомобіля.

Зміна нового HFO-1234yf фреону на старий R-134a в Києві

Сто Франт пропонує заправку автомобільних кондиціонерів фреоном R-134a і гарантує ефективну роботу вашого кондиціонера.
Записатися на заправку можна завчасно записавшись за контактними телефонами на зручний час.